Welcome
クレーム・シーン例
カリキュラムについて > クレーム・シーン例
請求価格へのクレームです。
・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
A: 合計金額が小売価格の8%しか値引きされていません。15%値引きで合意したと思ったのですが。 B: お待ちください… はい、通常この商品は8%値引きです。 A: 40個以上の注文で15%オフになることを確認したファックスをもらっています。 B: ああ、その通りです。他のお客様は通常8%オフですので、他の注文と混同したのかもしれません。私がすぐに新しい合計金額を記載した請求書をお送り致します。 A: わかりました。宜しくお願いしますよ。 B: お電話ありがとうございました。この度は大変申し訳ございませんでした。 |
|
A: The total amount of the cost is only 8 % off the retail price. I thought we agreed on a 15 % discount. B: Let me check… Yes, we usually give a 8% discount on this product. A: Well, I have a confirmation fax that we would get 15% off on 40 orders or more. B: Oh, that is right! We usually give 8% off to other customers, and I’m afraid we got it mixed up with another order. I’m going to send another invoice with the new total amount right away. A: OK. I would appreciate that. B: Thank you for calling, and please accept our apologies for this problem. |
Copyright (C) 2017 tesseshool.co.jp. All rights reserved.